10/23/10

i'm no longer on friendster

Friendster adalah laman sosial pertama yang disertai penulis namun, paling tidak digunakan. Sekian

10 comments:

I.A. said...

sep! Friendster aku pun dah takde!

little cart00n said...

friendster aku wujud ag..tp da lama xbukak!skrg blog!haha

Aimi Amira said...

haa, tunggu aku delete myspace pulak (kalau sampai hatilah)

si karut. said...

aku tak pnah ada kawanster. kira aku ketinggalan jauh la. shit

Hanz Lee said...

cane nak wat friendster? ajar aku.
aku x penah ada

Aimi Amira said...

tak payah ada la. sekarang scene facebook.

amie. said...

dh lme x bkak frenster! mgkn ptt delete. skali dgn myspace skali. hurm. oh2, dan formspring, twitter sume tuh. dh lme x bkak. lol :D

Aimi Amira said...

woah, amie punya lagi banyak

4umyfans said...

aku punya friendster masih wujud lagi...
tapi ntah ke mana tak berbukak-bukak jugak...

Aimi Amira said...

penat nak jaga benda-benda ni [;