5/4/11

Tak habis lagi ke cerita pasal 'NOKSS!' ?

* Post 230
Selalu tengok muka depan NOKSS! aje kan.

Hari ini tengok muka belakang.

dan bahagian dalam sikit (mana boleh lebih-lebih)

semua ini siap setelah melalui proses susun atur, tampal, warna dan cetak.

tengok gambar bawah ni,
mungkin korang tahu kenapa aku nak tunjuk sangat muka belakang NOKSS!

maka, siap lah NOKSS! yang sudah di-promosi sakan, diedar dan alhamdulillah dibaca.

sejauh mana, ini menarik perhatian anda. penting juga, untuk anda tahu NOKSS! tidak dicetak lagi buat masa ini. hal ini demikian kerana, penulis-penulisnya sedang berehat dan merangka isu #2.


walau bagai mana pun, perkembangannya boleh diikuti di : 9BelasZine


Have a good day everyone ! (:

8 comments:

ALI said...

wahhh. capture DESIGN MUKA BELAKANGje ye sayang.... hahaha AJK yang 3 org tu tanak capture? LOL~

Aimi Amira said...

itu nilai exclusivity, ececeh ~

Meen Ramsa said...

cik meen nk nokss 1 xdpt2 lg?? huhu..:)

Aimi Amira said...

nanti kalau cetak lagi, aimi gtau che meen.

Amie 구름. said...

can't wait for the 2nd issue. for some reason, saya gelak sambil baca nokks. saya fikir kejap bila saya baca nokks. so it's a good thing i guess :)

Aimi Amira said...

terima kasih tau amie sebab support (:

ALI said...

terharu. :) ada org hargai karya kita . lols

I.A. said...

lol.
nama aku terselit sikit. XD