11/3/11

Penghargaan Yang Mungkin Tidak Termuat Di Dalam Zine I-Me Isu #1

Song Played : We Could Be Anything - Nolan Sotillo


nampaknya seminggu ni kenalah korang semua baca mengenai zine ini. padan muka. haha. aku dah kata baik korang beli je. ok ok, kembali serius. sebenarnya, untuk mempunyai pembeli adalah amat susah jika tiada rangkaian sosial yang kuat ditambah pula dengan kedudukan yang baru sahaja ingin meningkat naik (kalau naik). pokok pangkalnya, meraih kepercayaan dan keyakinan orang terhadap sesuatu itu bukanlah sesuatu yang mudah.

rasa bersyukur dan bertuah dalam proses mempromosikan zine i-me ini aku telah dibantu oleh ibu bapa, kawan-kawan dan pelbagai pihak.

dan mereka-mereka ini, antaranya ialah :

9BelasZine -- visit them, here.

individu-individu yang telah mempromosi atau berkongsi link ataupun tukang komen mahupun tukang like dan juga tolong menjual serta mengedarkan zine ini.


Malaysian Underground Band -- check out their page, here.


terima kasih tak terhingga kepada semua yang telah menyokong (sekalipun dari jauh). you've made me a happy girl. jika ada yang tertinggal atau tidak dinyatakan ketahuilah bahawa anda juga sebenarnya termasuk di dalam senarai penghargaan ini. ya, terima kasih kepada semua yang telah terbabit secara langsung dan tidak langsung.

dan semestinya terima kasih juga buat yang telah menempah, membeli dan membaca.

(untuk gambar penuh kenalah beli zine ni, kalau tak dapat tengok separuh ni jelah.)



kepada yang baru terbaca dan berminat untuk memiliki zine ini, zine ini boleh didapati dengan harga :-

By Hand : RM 5
By Post : RM 6
Sabah Sarawak : RM 7

yang berada di kawasan sekitar tempat tinggal, boleh datang ke rumah. tambah-tambah nak raya ni.

kepada yang duduk jauh emailkan detail anda seperti Nama, Alamat Surat-Menyurat dan sebarang pertanyaan ke 'lifejournal94@yahoo.com' dengan tajuk 'PEMBELIAN ZINE'.

supaya tidak tertanya-tanya, cara pembayaran adalah melalui wang pos. kita akan bertukar-tukar alamat surat-menyurat di email yang dinyatakan di atas tadi.

kaedah pembayaran melalui bank-in belum ada lagi buat masa ini. apa pun, ianya akan cuba diusahakan di masa akan datang.

sekali lagi, aku ucapkan terima kasih dan selamat bergembira (':

5 comments:

YNA said...

apa benda zine nie? huhuhu

Hanz Lee said...

tahniah aimi amira.

The Iki.Ali said...

wuuuu~ terasa betul seperti dihargai! nanti aku beli, ye? anytime soon. :D

hati♡ said...

waahhh...

Aimi Rosli said...

YNA : A zine ( /ˈziːn/ zeen; an abbreviation of fanzine, or magazine) is most commonly a small circulation publication of original or appropriated texts and images. More broadly, the term encompasses any self-published work of minority interest usually reproduced via photocopier.

Basically, ianya adalah bahan bacaan / buku yang semuanya dilakukan sendiri. Dari karya hinggalah kepada penerbitan.

Hanz Lee : Hai, anonymous ! Termas Kasih.


Iki : Memang patut pun rasa terharu :p


Hati : (: